Welcome June!

Jun 02, 2022

​Fuhh, lama rasa xmenulis. Lepas setel urusan kakak ke HKL sebelum nie, kami sekeluarga di jangkiti covid-19.  Jadi banyak benda tergendala, lepaa dari covid, kakak pulak warded.


Selepas selesai semua urusan, puasa dan raya dan sooooo onn, so back to our normal life.

Start dari bulan 6, aku dah stop dari meniaga. Kukis atau pun kek dua dua aku dah stop. Harga barang naik mendadak, tak mampu nak keluar modal lebih. Maybe aku kena stop dan fokus pada keluarga pulak.


Rezeki bulan 6 nie jugak aku hadiahkan diri aku iphone-11😂



Aci la self-reward.😂


Start bulan 6 nie jugak aku dah start azam baru, memasak dan sediakan bekal untuk suami. Jadi masa free aku dekat rumah, just fokus untuk anak- anak in sha allah.

Nanti boleh la start share resepi lagi😆


Sarapan pagi aku masak pasta goreng dan suami aku request nak makan dimsum & chilli oil.

Dan untuk tengah hari pulak,


Aku buat ayam bakar + sos thai & sup. Dan suami request nak bawak dimsum.

Suami hantar report cakap makanan abis pun dh buat aku makin semangat nak masak lagi dan lagi😆

Catat Ulasan