Embroidery aka Menyulam

Mac 04, 2022

Lama dah sebenarnya aku beli peralatan menyulam nie tapi itu lah kerajinan je tak ada lagi. Lately nie pulak aku agak sibuk, baru start business kek dan cookies aku, dan arynie aku dh start keep on track. In sha allah, lama-lama aku dah boleh manage masa aku.

Arynie jugak aku sempat ajar anak aku pelajaran yang kena hold sekejap sebelum nie. Dan alang-alang anak anak aku tido awal arynie, aku pun belajar la menyulam.

Gigih jugak la aku nk belajar ' hobi' baru nie. Siap beli nota pdf dekat shopee, tengok video dekat facebook, instagram dan youtube semata-mata nak belajar.



Malam nie dapat la jugak aku siapkan seketui bunga ealaupun tidak berupa mana😂

Okay la, another achievement untuk aku.Next aku nak belajar menjahit dan mengait pulak. Banyak taget aku nie😂. Moga aku terus success untak masa akan datang, Ameen.

Shuhada Razak, 04032022



Catat Ulasan