New Vendor! New Chapter!

Mac 05, 2022

Alhamdulillah, hari start new chapter yang lebih baik. Kukis aku dah berada di cawangan lain, die Atieza Bakery Cafe di Pajam, Negeri Sembilan.

Jarak dengan rumah aku ade lah dalam 20 minit. Boleh la hujung minggu p hantar kukis sambil jalan-jalan.



Balik dari Pajam, kami terus ke Kampung lombong, rumah ibu aku. Saje singgah rumah ibu lama rasa tak jumpa😆

Bagi la dua ketui si kecik lepas rindu dekat tok ibu deorang, bukan selalu. Next week xde aral kami akan balik kelantan pulak, kampung suami aku.



Lepas balik dari kelantan baru aku nak setup balik kukis dan kek aku, in sha allah. Cadangnya nak daftar Ssm, buat on9 pulak dan kalau xde halangan in sha allah aku hantar kukis ke penang pulak.

Moga aku terus success untuk next next dan next nye. ameen.

Shuhada Razak, 05032022

Catat Ulasan