It' March!

Mac 01, 2022



Banyak yang aku taget untuk mulakan dan ubah, sejak bermula tahun 2022 dan alhamdulillah, slow-slow aku dah start melangkah.

Penghujung bulan Feb, aku dah start bisnes kecik aku, jual kek coklat moist. Aku hantar dalam bekas kecil di sebuah kafe di kota warisan dan alhamdulillah dapat sambutan yang baik.

Dan sekarang aku masih memikirkan sama ada nak tambah produk baru macam kek jenis lain atau biskut yang aku pernah jual sebelm nie.

Sebelum nie aku pernah jual kek tapi xlama sebab suami aku dah start sibuk dan aku pun bersalin anak kedua. Sekarang anak anak dh pandai sikit aku pun start balik bisnes aku.

Selama nie pun family je yang selalu support, beli biskut yang aku jual. Just kek jela aku pernah jual sekejap di shopee. Kalau boleh aku nak cabar diri aku, buat lebih baik dan tak bergantung pada family

Sekarang aku masih memikirkan sama ada nk letak di shopee, join program MAE, shopeefood, foodpanda or grabfood.

Sebab aku meniaga nie pun just sambilan je. Tugas hakiki aku tetap sebagai pendidik kepada anak-anak aku dan pengurus di dalam rumah kami.

Moga yang baik baik sahaja untuk akan datang. Banyak yang aku nk capai sebelum umur aku 30 tahun, in sha allah. Doa kan aku!

Shuhada Razak, 0103222

Catat Ulasan