Laptop Mainan Anak

Julai 06, 2022


Assalamualaikum…


Sebelum nie aku selalu buat training translator, so anak-anak nampak la aku selalu gunakan laptop. Makin berangan la dua orang si kecik tue nak laptop. 🤣

Aku ade la survey-survey dekat shopee tapi aku tak beli lagi. 


Alkisah, arytue aku pergi rumah kawan aku, ade majlis akikah anak die. Dan kebetulan ade laptop mainan, mainan anak die yg sorang lagi. Ank aku ape lagi, jenuh duk pujuk aku la mintak nk laptop mainan siap request warna lagi🤣


So, aku pun bincang dengan suami. Then suami cakap bole beli tapi dengan syarat anak aku kena behave😂

Alhamdulillah dua-dua berubah watak jadi lebih baik, tp biasa la budak. Xbole expect lebih.


Semalam aku oder dan arynie dah sampai. Cepat btoi❤️


Sini aku share kedai yang aku beli, kot berminat. Tekan sini

Catat Ulasan